A Maconomy ERP rendszer bevezetés folyamata
Részletes információk a Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetéséről
Az alábbiakban bemutatjuk a Maconomy ERP rendszer bevezetésének teljes és részletes folyamatát, a megfelelő vállalatirányítási rendszer kiválasztásától a támogatásig.
1. A megfelelő vállalatirányítási rendszer kiválasztása
A legtöbb esetben a Milyen ERP rendszert válasszak? kérdésre a gyakorlott szakértőknek sem egyszerű feladat válaszolni.
Mivel egy rosszul kiválasztott vállalatirányítási rendszer évekig tartó problémákat okoz és jelentős anyagi és időbeni veszteséget jelent, fontos, hogy a legmegfelelőbb ERP rendszert találjuk meg.
Részletes információk az ERP kiválasztás folyamatáról
2. Pályázati források felmérése
A vállalatirányítási (ERP) rendszer bevezetési projektek tervezése és előkészítése során az egyik fontosabb kérdés az elérhető források és a finanszírozási lehetőségek köre.
Az elmúlt évtizedben számos olyan Európai Uniós és hazai ERP pályázat volt elérhető rövidebb-hosszabb ideig, amely a hazai vállalkozások számára nyújtott támogatást ERP rendszerek bevezetésére.
Tökéletes megoldást jelenthet egy olyan vállalatirányítási rendszer pályázat, amely EU-s vagy hazai forrásból támogatást nyújt a kiválasztott vállalatirányítási rendszer bevezetéséhez.
Aktuális ERP pályázatok
3. A Maconomy ERP rendszer bemutatása
A Maconomy vállalatirányítási rendszer valódi megismerése egy személyes vagy online bemutatóval kezdődik.
Munkatársaink a Maconomy ERP rendszerrel való ismerkedést az Ön irodájában vagy cégünk Budapest III. kerületében levő központjában is megtartják az Önnek legmegfelelőbb időpontban.
Részletes információk a bemutatóról
4. ERP rendszer bevezetési módszertanunk
Tudjuk, hogy a Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetése jelentős esemény minden ügyfelünk számára, ezért fontos, hogy az implementáció folyamata megfelelő szakmai alapokon álljon.
A bevezetés során a Deltek Inc. által kialakított PEAK ERP bevezetési módszertant alkalmazzuk.
A TRL Hungary Kft. szakértői az elmúlt két évtizedben több mint nyolcvan szervezetnél implementálták az ERP megoldást.
Felhalmozott tudásunk, a Deltek Inc. több ezer projekten bizonyított PEAK módszertana és 99%-os sikerarányunk a garancia arra, hogy az Ön szervezeténél is a lehető leghatékonyabban és problémamentesen tudjuk bevezetni a Maconomy vállalatirányítási rendszert.
További információk a bevezetési módszertanunkról
5. A Maconomy rendszer bevezetés projektterve
Bár minden vállalatirányítási rendszer bevezetés projekt egyedi, de a főbb lépéseik azonosak.
Ügyfeleink igénye, a szervezet és a bevezetendő ERP rendszer összetettségének függvényében módosítjuk és finomítjuk az általános Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetési projekttervünket.
A projekttervet már a szerződéses szakaszban ügyfeleinkkel közösen elkészítjük, reális és teljesíthető célokat kitűzve.
Információk a bevezetési projekttervünkről
6. Az ERP bevezetési projekt résztvevői
A projekt mind a szállító, mind az ügyfél részéről egy olyan kritikus fontosságú projekt, amely változó intenzitással, de több hónapon keresztül tart.
Ezért a Maconomy ERP rendszer bevezetésében részt vevő munkatársak meghatározása az ügyfél és a szállító oldalán is fontos feladat.
Bizonyos esetekben a csapat a szállító és ügyfél oldali tagokon kívül kiegészül az érintett rendszerek szállítóival, vagy külsős ERP szakértővel, esetleg ügyfél oldali projektmenedzserrel.
További információk az ERP bevezetésben résztvevőkről
7. Sikerkritériumok és kockázatok
A vállalatirányítási rendszerek bevezetésének főbb sikerkritériumai ismertek: pontos célok és igények meghatározása, elkötelezettség a vezetőség részéről, megfelelő ERP rendszer kiválasztása, szakszerű bevezetés, alapos oktatás. Több évtizedes tapasztalatunk segítségével már a kiválasztási folyamat során támogatjuk partnereinket a megfelelő megközelítésmód kialakításában.
Tudjuk, hogy mint minden projekt, egy ERP megoldás bevezetése is kockázatokat tartalmaz. Ezért felhívjuk ügyfeleink figyelmét a kockázatokra is és hatékonyan kezeljük azokat, hogy az Ön vállalkozása is növelje sikeres bevezetéseink 99%-os arányát.
Részelesen a sikerkritériumokról és kockázatokról
8. Az ERP rendszer bevezetését követő időszak
A Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetésével nem ér véget a kapcsolatunk ügyfeleinkkel. Az első pár hónapos időszak intenzívebb együttműködését a napi működés támogatása követi.
Ezen kívül az ERP rendszer folyamatos frissítésével, tanácsadással, a felmerülő igények kielégítésével, hiba- és változáskövetéssel és egyedi fejlesztésekkel támogatjuk ügyfeleinket a folyamatos használat során.