Maconomy ERP Bortársaság – Smart Shop modul bevezetése

A Bortársaság a 2000 óta használt Maconomy integrált vállalatirányítási rendszerhez bevezette a kiskereskedelmi modult

Az 1993-ban alapított Bortársaság, Magyarország egyik meghatározó bor, pezsgő és párlat kis és nagykereskedelemmel foglalkozó cége 2000 óta a TRL Hungary Kft. által forgalmazott Maconomy integrált vállalatirányítási rendszert használja.

A Bortársaság szaküzleteiben a vásárlók széles magyar és külföldi borválaszték mellett kedvükre válogathatnak párlatok, pezsgők, csokoládék, poharak, könyvek és boros kiegészítők között. Választékuk különleges, mert személyesen, kollégáikkal válogatják rendszeres kóstolóinkon. Folyamatosan bővülő, gazdag kínálattal, borértő, segítőkész kollégákkal várják vásárlóikat.

A Bortársaság disztribúcióval, pénzüggyel, könyveléssel és a vezetői jelentéskészítéssel kapcsolatos igényeit a Maconomy a kezdetektől messzemenőkig kielégítette.

Maconomy ERP Bortársaság

Azonban a Maconomy ERP Bortársaság által használt sztenderd verziója a kiskereskedelmi egységek eltérő igényeit (egyszerűség, gyorsaság, egyablakos felület, vonalkód támogatás, könnyű kezelhetőség, stb.) nem tudta teljes mértékben kielégíteni. Ez különösen nagy forgalom esetén, például a karácsonyi időszakban volt nyilvánvaló, amikor a boltokban sok olyan munkatárs dolgozott, akik csak a csúcsidőszakban segítették az állandó alkalmazottak munkáját, betanításuk nem volt megoldható.

A TRL Hungary Kft. 2013-ban a Bortársasággal közös projektjében egyrészt a Maconomy vállalatirányítási rendszer technológiai rétegeinek (adatbázis-, hálózat- és hardverkörnyezet) optimalizálását hajtotta végre, másrészt pedig a funkcionális és ergonómiai elvárásoknak megfelelő kiskereskedelmi kiegészítő modul, a Maconomy Smart Shop kifejlesztését is elvégezte.

A Maconomy ERP rendszer szerves részét képező Smart Shop a bolti értékesítéshez kapcsolódó összetett adatbázis műveletek (például: valós idejű készletinformációk az összes üzletre kiterjedően, borválogatások összeállítása és árazása, kedvezmények kezelése, stb.) elvégzését is támogatja. Mindezt oly módon, hogy az eladók egy egyszerű és könnyen áttekinthető felületen és gyorsan és hatékonyan tudják elvégezni az összes értékesítéssel kapcsolatos tevékenységet.

A Maconomy vállalatirányítási rendszerhez kapcsolódó Smart Shop éles üzeme 2013 decemberében indult a Bortársaság üzleteiben és sikeresen vizsgázott az év végi hajrában.

Ismerje meg a Maconomy ERP rendszer Smart Shop kiskereskedelmi modulját!

További hírek a Maconomy ERP rendszerről