ERP előadás

Előadások a Maconomy vállalatirányítási rendszerről az Óbudai Egyetemen

Az Óbudai Egyetem és a TRL Hungary Kft. együttműködésének keretében Trenger Csaba vendégoktatóként a nappali és a levelező tagozatos hallgatóknak tartott előadásokat.

A kilencven perces ERP előadás keretében a résztvevők megismerhették a projekt alapú szervezetek és szolgáltató cégek számára tökéletes megoldást kínáló Maconomy vállalatirányítási rendszer lényegét, jellemzőit és előnyeit.

Trenger Csaba a TRL Hungary Kft. ügyvezetőjeként több mint két évtizede foglalkozik a Maconomy ERP rendszer bevezetésével és támogatásával.

ERP előadás - Óbudai Egyetem

A Maconomy vállalatirányítási rendszer rövid ismertetése

A legtöbb vállalatirányítási rendszer a termelő, gyártó és kereskedő cégek igényeit szolgálja ki. A generikus vállalatirányítási rendszerek alaplogikája, folyamatai és kimutatásai is elsősorban ezekre az iparágakra koncentrálnak.

A Maconomy ERP rendszer a szolgáltatócégek és a projektalapon működő szervezetek integrált vállalatirányítási rendszere.

A Maconomy vállalatirányítási rendszer a kezdetektől a szolgáltató és projektalapú vállalkozások igényei alapján lett kialakítva, így kompromisszumok nélküli megoldást kínál számukra.

A Maconomy ERP rendszer például az alábbi szervezeteknek jelent tökéletes megoldást:

  • marketing-kommunikációs ügynökségek
  • könyvvizsgáló- és adótanácsadó irodák
  • mérnöki- és tervezőirodák
  • tanácsadó cégek
  • informatikai fejlesztőcégek
  • projektcégek
  • K+F+I szervezetek
  • jogi irodák

A Maconomy vállalatirányítási rendszer minden szükséges modult tartalmaz:

  • ügyfélkezelés
  • emberi-erőforrás menedzsment
  • projektek, szolgáltatások kezelése
  • erőforrás-tervezés (grafikus)
  • idő- és költségrögzítés
  • pénzügy
  • számlázás
  • kontrolling
  • könyvelés
  • üzleti intelligencia, riportok
  • projektkollaboráció
  • bejelentés kezelés
  • értékesítés (projektalapú)
  • média menedzsment

A Maconomy ERP rendszer egységes adatbázisa miatt minden adatot csak egyszer kell rögzíteni, így nem fordulhat elő, hogy eltérő adatok vannak a rendszerben.

A Maconomy vállalatirányítási rendszer integráltsága miatt pedig csak egy rendszert kell karbantartani és frissíteni.

A Maconomy ERP rendszer alap szerepkörei

A Maconomy vállalatirányítási rendszerben az alábbi főbb szerepköröket különböztetjük meg:

  • tulajdonos, anyavállalat képviselője
  • ügyvezető
  • pénzügyi vezető
  • kontroller
  • könyvelő
  • üzletágvezető
  • projektvezető
  • erőforrás-gazda
  • IT vezető
  • alkalmazott
  • adminisztrátor

A fentieken kívül a Maconomy ERP rendszerben további egyedi szerepkörök is kialakíthatók a konkrét feladatok és jogosultságok alapján.

További hírek a Maconomy ERP rendszerről