Irodánk határozatlan ideig zárva tart 2020.03.17-től

Feladatainkat otthonról fogjuk ellátni, kollégáink e-mailben és telefonon a megszokott módon elérhetők lesznek.

A kialakult helyzetre való tekintettel a TRL Hungary Kft. irodája határozatlan ideig zárva tart. Mindent megteszünk azért, hogy szolgáltatásainkban jelentősebb változás ne következzen be.

Home office 2020.03.17-től: részletek

A következő időszakban partnereinkkel is online és telefonon fogjuk tartani a kapcsolatot, ezért a korábban egyeztetett személyes találkozók átszervezése miatt kérjük egyeztessen az érintett munkatársunkkal.

Otthoni munkavégzés 2020.03.17-től

Vezetékes telefonszámunk egy ügyeletes tanácsadóhoz lesz átirányítva, azonban lehetőség szerint kérdéseiket, bejelentéseiket e-mailben, a support@trl.hu e-mail címre küldjék.

Kérjük, hogy az időben történő feldolgozás érdekében a 2020 március 8-a után cégünknek postázott
küldeményeket elektronikus levélben is (lehetőleg PDF csatolmányként) küldjék el másolatban az iroda@trl.hu e-mail címre.

Köszönjük megértésüket, a változásokról folyamatosan tájékoztatni fogjuk!

Üdvözlettel,
Trenger Csaba
Ügyvezető
TRL Hungary Kft.

További hírek a Maconomy ERP rendszerről

GINOP-3.2.7 vállalatirányítási rendszer pályázati forrásból
Maconomy ERP rendszer cikk
ERP folyamatautomatizálás
TRL Hungary - Home office - 20200317
GINOP 322 pályázat zárás
TRL Hungary új címe
CMS Germany ügyvédi iroda logó
Sikeres ERP rendszer bevezetés tanácsok
Maconomy vállalatirányítási rendszer 2.4.4 verzió
Vállalatirányítási rendszerek fejlődése 2019
Szabályozási kockázatok szolgáltató cégeknél
GINOP 322 pályázat 20190910
ERP pályázati lehetőségek
Munkaerőhiány kezelése Maconomy ERP
Hibrid vállalatirányítási rendszer