Pénzügyi asszisztens állás lehetőség


Dinamikusan fejlődő tanácsadó cégünk, a TRL Hungary Kft. ERP rendszer bevezetéssel, fejlesztéssel, támogatással foglalkozik. Budapesti irodánkba (III. kerület, Tímár utca), munkánk támogatására keresünk pénzügyi asszisztens munkakörbe olyan részmunkaidős (4 óra) munkatársat, aki szeret jó hangulatban, csapatban dolgozni és felelősséggel végzi munkáját.

Pénzügyi asszisztens állas

Bővebben a Maconomy ERP rendszerről

Munkaidő: Napi 4 óra

Munkavégzés helyszíne: 1034, Budapest, Tímár utca 26.

Végzettség: legalább érettségi bizonyítvány, pénzügyi képzettség előnyt jelent

Szakmai tapasztalat: hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előnyt jelent

Nyelvtudás: Tárgyalóképes angol nyelvtudás

Pénzügyi asszisztens állás – főbb feladatok:

  • bejövő számlák rögzítése
  • kimenő számlák kezelése (kiállítás, postázás, fizetés nyomon követése)
  • irodafenntartással kapcsolatos ügyek intézése
  • kapcsolattartás a könyvelőkkel
  • általános adminisztráció
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel (szerződések nyilvántartása, kezelése)
  • elektronikus nyilvántartás naprakészen tartása

Elvárások:

  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • Könnyen megközelíthető, jó hangulatú munkahely
  • Versenyképes fizetés
  • Fejlődési lehetőség

Amennyiben érdekli a pénzügyi asszisztens álláslehetőség, kérjük küldje el önéletrajzát az info@trl.hu címre, nettó fizetési igény megjelöléssel.

További hírek a Maconomy ERP rendszerről