Maconomy vállalatirányítási rendszer támogatás:

A bevezetés után nyújtott szolgáltatásaink: frissítés, igénykezelés, hibakezelés, változáskövetés, fejlesztés

Vállalatirányítási rendszer támogatás az éles használat során

Az együttműködés az ügyfeleinkkel nem ér véget a vállalatirányítási rendszer bevezetés lezárásával, folyamatosan támogatjuk ügyfeleinket a Maconomy ERP rendszer napi használata során.

A Maconomy vállalatirányítási rendszer bevezetését követően az első két-három hónap kiemelt jelentőségű az ügyfeleink életében.

Ebben az időszakban fokozott figyelemmel támogatjuk őket a napi használatban. Természetes, hogy ekkor több kérdés és igény merül fel, azonban a periódus végére a Maconomy ERP rendszer a mindennapok megszokott részévé válik.

Vállalatirányítási rendszer bevezetés

Maconomy ERP rendszer napi működésének támogatása

Egy vállalatirányítási rendszerre vonatkozó szerződés több éves elkötelezettséget jelent mindkét fél számára, ezért nagy figyelmet fordítunk a folyamatos vállalatirányítási rendszer támogatás megfelelő kialakítására. Meglevő ERP ügyfeleink számára a szoftver támogatási szolgáltatásaink révén biztosítjuk a naprakész és hibátlan működést.

Maconomy vállalatirányítási rendszer frissítéseinek telepítése

A Maconomy integrált vállalatirányítási rendszert a Deltek Inc. folyamatosan fejleszti és frissíti.

A kisebb szoftver módosításokat folyamatosan telepítjük szükség és igény szerint ügyfeleink számára.

Pár évente jelentősebb verzióváltások történnek az ERP rendszerben, ezeket szintén az ügyfeleink elvárásainak megfelelően kezeljük.

Ügyféligények kezelése a Maconomy ERP rendszerben

Fontosnak tartjuk az ügyféligények folyamatos és proaktív megismerését vállalatirányítási rendszer támogatás során. A Maconomy ERP rendszer ügyfeleinek visszajelzéseit és igényeit a Deltek Inc. rendszeresen beépíti a vállalatirányítási rendszer alapverziójába.

Hibakezelés a Maconomy ERP rendszerben

A Maconomy vállalatirányítási rendszerre vonatkozó bejelentett igényeket és hibákat munkatársaink a lehető leghamarabb kivizsgálják, szükség esetén a Deltek és az Oracle szakértőinek bevonásával oldják meg.

Saját fejlesztésű hibajegy-kezelő Maconomy ERP modulunk a Maconomy Helpdesk, amelynek segítségével minden hiba és esemény státusza egyszerűen nyomon követhető.

Változáskövetés a Maconomy ERP rendszerben

A Maconomy vállalatirányítási rendszert érintő esetleges változásokról, újdonságokról és frissítésekről ügyfeleinket folyamatosan tájékoztatjuk a vállalatirányítási rendszer támogatás alatt. A Maconomy ERP rendszer követi a piaci és technológiai igények változásait, a nagyszámú fejlesztői csapat az ügyféligények és a műszaki változások alapján elvégzi a szükséges módosításokat. Ez a módszer biztosítja a legjobb gyakorlatok beépülését is a szoftverbe. Az országspecifikus változtatásokat a TRL Hungary Kft. szakértői végzik.

Folyamatosan követjük a piaci igényeket, megpróbáljuk a várható ügyféligényeket előrejelezni, és ezek alapján a Deltek és a TRL Hungary Kft. programozói gyakran végeznek kisebb és nagyobb fejlesztéseket a Maconomy vállalatirányítási rendszerben.

Egyedi fejlesztések a Maconomy vállalatirányítási rendszerben

Legyen szó egyszerűbb paraméterezési kérdésekről, kisebb, vagy nagyobb fejlesztésekről, a TRL Hungary Kft. fejlesztői csapata ügyfelei rendelkezésére áll.

Három nagyobb saját fejlesztésünk a Maconomy vállalatirányítási rendszert kiegészítő hibajegykezelő modul a Maconomy Helpdesk, a média menedzsment feladatokat integráló Maconomy Media Module és a kiskereskedelmi tevékenységet is folytató ügyfeleink tevékenységét támogató Maconomy SmartShop.

No tags for this post.