A Maconomy ERP rendszer jellemzőinek bemutatása

Miben különleges a Maconomy vállalatirányítási rendszer?

A Maconomy vállalatirányítási rendszer főbb jellemzői

A legismertebb ERP rendszerek jellemzően a termelő, gyártó és kereskedő cégek igényeit szolgálják ki. Ezek a szoftverek a felépítésükben, a folyamatok kialakításában, az adatok strukturálásában és kimutatásaikban elsősorban ezekre az iparágakra koncentrálnak. Természetesen az ilyen rendszerek fejlesztői, tanácsadói és szakértői is ezeken a területeken rendelkeznek alaposabb ismeretekkel.

A Maconomy a szolgáltatócégek és a projektalapon működő szervezetek integrált vállalatirányítási rendszere. A Maconomy ERP megoldás már a kezdetektől kifejezetten a szolgáltató és projektalapú vállalkozások igényei alapján lett kialakítva, így kompromisszumok nélküli rendszert kínál számukra.

Cégünk, a TRL Hungary Kft. fejlesztői, tanácsadói és szakértői is a szolgáltató és projektalapú cégek specialistái, így egy nyelvet fognak Önnel beszélni.

Vállalatirányítási rendszerek jellemzői

A Maconomy projekt és szolgáltatás alapú megoldása többek között az alábbi szervezeteknek jelent tökéletes megoldást:

Integrált ERP megoldás – Maconomy modulok

A Maconomy projekt és szolgáltatás alapú vállalatirányítási rendszer jellemzői alapján minden szempontból tökéletesen integrált ügyviteli megoldást kínál, illetve forráskódja, adatbázisa, folyamatai és kimutatásai is egységesek.

A Maconomy ERP rendszerben minden szükséges „modul” megtalálható:

A Maconomy vállalatirányítási rendszerek egységes adatbázisa miatt az adatok rögzítését csak egyszer kell elvégezni. Ennek köszönhető, hogy az információs megoldásban konzisztens információk állnak a felhasználók rendelkezésére, nincs szükség az egyes modulok eltérő adatainak szinkronizálására.

A Maconomy ERP rendszer integráltsága miatt pedig csak egyféle környezetet kell karbantartani és frissíteni, amely költséghatékony és egyszerű megoldást jelent a szoftverek kezelése során. Természetesen az éles, a teszt és a fejlesztői környezetek egymástól elkülöníthetők.Integrált vállalatirányítási rendszer jellemzői

Szerepkör alapú vállalatirányítási rendszer

A Maconomy integrált ERP megoldás minden felhasználónak a szerepköre szerinti szükséges funkciók, eszközök és adatok használatát teszi elérhetővé. Ez biztosítja, hogy a felhasználók a számukra szükséges feladatokra koncentráljanak és munkájukat hatékonyan tudják végezni.

A Maconomy vállalatirányítási rendszerben alapesetben többek között megkülönböztetjük a tulajdonos és anyavállalat képviselőit, az ügyvezetőt, a pénzügyi vezetőt, a kontrollert, a CRM megoldás felhasználóit, a könyvelőt, az üzletágvezetőt, a projektvezetőt, az erőforrás-gazdát, az IT vezetőt és az alkalmazottakat.

Azonban a beépített sztenderd szerepkörökön túl tetszőleges számú egyedi jogosultsággal rendelkező felhatalmazás is kialakítható az ügyfelek igényei alapján.

A Maconomy fejlett jogosultságkezelési megoldásai

A Maconomy vállalatirányítási rendszer jellemzői közé tartozik, hogy hierarchikus jogosultságkezelő megoldásának köszönhetően a szoftver egyes moduljaihoz (például CRM, HR, pénzügy, projektmenedzsment, erőforrás-tervezés, stb.), felületeihez (akár mezőszinten) és adataihoz (cégcsoportok egyes tagjai, a projektek, tevékenységek, szolgáltatások, ügyfelek és feladatok mentén) a hozzáférés pontosan meghatározható az egyes szerepkörök vagy felhasználók számára.

Így az ügyviteli rendszerben a munkatársak csak azokat a funkciókat és adatokat érik el, amelyekhez hozzáférést biztosítunk számukra.

Beépített legjobb gyakorlatok (Best practices)

Egy megfelelően kiválasztott iparág specifikus ERP rendszer bevezetése a legjobb alkalom a meglevő folyamatok felülvizsgálatára és optimalizálására (Business Process Reengineering: BPR), illetve a hiányzók meghatározására és kialakítására.

Az elmúlt több mint két évtizedben a Deltek Inc. sok ezer szolgáltatócég és projektalapon működő szervezet működését térképezte fel a Maconomy vállalatirányítási rendszerek bevezetése során. Az egyes iparágak és szegmensek legjobb folyamatait (best practices) a cég beépíti a szoftver folyamataiba, ezzel is állandóan fejlesztve a rendszert.

A Maconomy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése során az adott iparág legjobb gyakorlatait is átadjuk Önnek, természetesen a cég és az ország egyedi igényeire szabva, hogy Ön hatékonyabban vehessen részt a üzleti versenyben.

Maconomy ERP rendszer legjobb gyakorlatok

Optimalizált felületek

A Maconomy ERP rendszert optimalizált felületek jellemzik, amelyek az egyes szerepkörök igényei alapján lettek kialakítva. Az úgynevezett Maconomy Workspace felületek egy képernyőre gyűjtik össze a használt eszközöket, információkat és funkciókat. Így jelentősen lecsökkentettük az ügyvitel rendszeren belüli navigáció szükségességét.

A Maconomy információs felületeit a felhasználók saját igényeiknek megfelelően rugalmasan testre szabhatják, a megjelenő adatok, azok sorrendje és számos egyéb jellemző tekintetében.

Maconomy vállalatirányítási rendszer képernyőkép - Üzleti lehetőség

Dokumentumok tárolása

A Maconomy vállalatirányítási rendszerben lehetőség van különböző elektronikus dokumentumok csatolására és tárolására, változatos formátumokban (pl.: .pdf, .docx, jpg, stb.).

Ezek lehetnek például szerződések, ajánlatokhoz csatolt különböző tervek, képek, vázlatok, vagy a szállítószámlák szkennelt példányai.

A Maconomy ügyviteli rendszer a feltöltött dokumentumokat az adott rendszerben szereplő eseményhez, tételhez köti, tárolása a rendszer adatbázisában történik.

Az adatbázisban tárolt fájlokhoz való különböző típusú hozzáférés (olvasás, módosítás, törlés) jogosultság alapján szabályozható. Az egyes fájlok zárolhatók (szerkesztés alatt), a verziókövetés is biztosított.

Nagyobb méretű vagy nagyszámú fájlok tárolása dedikált fájlszerveren is megoldható, ebben az esetben nem a tranzakciós adatbázist terhelik a dokumentumok.

Skálázható rendszer

A Maconomy integrált vállalatirányítási rendszer technológiája lehetővé teszi, hogy csak tíz, vagy akár több ezer felhasználót is zökkenőmentesen szolgáljon ki.

A megfelelő eszközök és rendszerek kiválasztásában és beállításában is segítséget nyújtunk ügyfeleinknek.

Hálózati és internetes elérés

A Maconomy vállalatirányítási rendszer jellemzői közé tartozik, hogy szerver kliens felépítése révén belső és külső információs hálózatokon (internet) keresztül is elérhetővé teszik az ügyviteli megoldást a felhasználók számára.

Több nyelv, több deviza, több cég kezelése

A Maconomy ERP rendszer tökéletesen támogatja a többnyelvű, többdevizás és több céges (akár hierarchikus) környezeteket is.

Az ügyviteli rendszerben korlátlan számú cég (projektcég) hozható létre, amelyekhez egyedi jogosultságok rendelhetők.

A riportok szintjén ezek az egymástól elkülönülten kezelt szervezetek és az adatok tetszőleges csoportosításban elemezhetők, aggregált kimutatások formájában is.

A vállalatirányítási rendszer magyar nyelvű verzióval is rendelkezik.

Kapcsolódó szolgáltatásaink

Egy vállalatirányítási rendszer nem csak magát az ügyviteli szoftvert jelenti, hanem a mögötte álló fejlesztőcéget és a folyamatos támogatást biztosító tanácsadó szervezetet is.

A Deltek Inc. és a TRL Hungary Kft. kettőse a garancia arra, hogy Ön egyszerre élvezze egy multinacionális vállalat és egy rugalmas hazai tanácsadó cég professzionális támogatását.

Szakértőink alapos iparág specifikus ismeretekkel rendelkeznek, ügyfélközpontú csapatunk több mint két évtizedes tapasztalatával teljes körű és minőségi ERP szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek.

Megbízható háttér, megfelelő rendszerek és eszközök

A Maconomy szoftver fejlesztése még 1989-ben kezdődött Dániában. Az elmúlt évtizedek alatt a Maconomy ügyviteli rendszer a szolgáltató és projektalapú szervezetek meghatározó megoldása lett világszerte.

2010-ben a Maconomyt felvásárolta a Deltek Inc., de a rendszerek fejlesztése részben továbbra is Dániában történik.

No tags for this post.