Maconomy vállalatirányítási rendszer könyvelő irodák számára

Könyvelő cégek, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák integrált ERP megoldása

Maconomy vállalatirányítási rendszer: iparág specifikus megoldás

A Maconomy vállalatirányítási rendszer kiemelt ügyfelei közé tartoznak a könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák.

Fontosságukat jelzi, hogy a Maconomy egyedi verzióval támogatja a speciális működésüket és folyamataikat.

Nemzetközi szinten jelentős referenciákkal rendelkezünk a könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák körében:

Könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák jellemző kihívásai

Ismerősek az alábbi problémák?

  • Nem rendelkezünk teljes és pontos összképpel az összes szerződésünkről és ügyfelünkről.
  • Nincsenek megfelelő eszközeink az elvégzendő munkáink és a végrehajtásukhoz szükséges erőforrások tervezéséhez.
  • Jelenlegi szoftvereink nem támogatják megfelelően az ügyfélszerzést és az ügyfeleink megtartását.
  • Meglevő rendszereink nem segítik a folyamatban levő munkáink nyomon követését célzó erőfeszítéseinket.
  • Nem rendelkezünk valós és naprakész adatokkal a munkaidő ráfordításainkról, emiatt nem tudjuk kimutatni és javítani a költséghatékonyságunkat sem.
  • A napi vezetői feladatok végrehajtása és a döntéshozatal nem tényeken, hanem megérzéseken alapul.
  • Szinte lehetetlen a bevételeink tervezése.
  • Kollégáink elfoglaltnak tűnnek, de a kihasználtsági mutatóink mégis alacsonyak.
  • Rengeteg időt töltünk az adatok újrarögzítésével és egyeztetésével.

A Maconomy vállalatirányítási rendszer könyvelő irodák, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák számára készült megoldása segít a fenti kihívásokat megválaszolni.

Töltse le a Maconomy vállalatirányítási rendszer brosúráját!

Ismerje meg a Maconomy vállalatirányítási rendszer könyvelő irodák, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák számára készített megoldását

A Maconomy ERP rendszer évtizedek óta kínál olyan üzleti megoldásokat, amelyek tisztánlátást, áttekinthetőséget és irányítást biztosítanak a könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó cégek számára.

A szegmens számos kiemelkedő képviselőjével való együttműködésünk során alapos iparági ismeretekre tettünk szert.

Erre alapozva hatékony és szakértő támogatást tudunk nyújtani az üzleti folyamatok szervezésében és finomhangolásában.

ERP rendszer könyvelő cégek számára

Könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó ügyfeleink véleménye a Maconomy vállalatirányítási rendszerről

„A Maconomy nagyon nagy értéket jelent a svéd Grant Thornton számára, és rengeteget elmond az ERP rendszerről, hogy tíz évi együttműködés és a szervezetünkben végbemenő alapvető változások ellenére még mindig azt gondoljuk, hogy a legjobb megoldás számunkra.”

„A Maconomy funkcionalitása és felhasználóbarát kialakítása egyedülálló, illetve a Maconomy sztenderd szoftvere állt egyértelműen a legközelebb a KPMG elvárásaihoz abban az értelemben, hogy teljes kontrollt biztosít az üzleti folyamataink felett.”

„A Maconomy alapos tudással rendelkezik az audit tevékenységekről és ez a szakértelem teljes mértékben beépül a kiválasztott ERP megoldásba. Számunkra magától értetődő, hogy egy olyan vállalatirányítási rendszert vezetünk be, amelyik kifejezetten a saját működésünkre szabott.”

„Most már látjuk, hogy hol keressük meg a pénzünket. Amikor kiterjesztjük a szolgáltatás portfóliónkat, különösen fontos, hogy elemezni tudjuk a tevékenységek és ügyfelek nyereségességét.”

„A Maconomyval egy olyan megoldással rendelkezünk, ami lehetővé teszi számunkra, hogy könnyedén megosszuk a projektjeinket irodák és kontinensek között. Nem csak a ráfordított munkaidő- és költség-adatok globális rögzítése lesz egyszerű, de a számlázás, könyvelés és a pénzügyi konszolidáció is teljes mértékben támogatott a Maconomy ERP rendszerünkben.”

„A Maconomy integrálja az audit tevékenységek kulcs összetevőit, például a munkák menedzsmentjét, a CRM és a back office folyamatokat és riportokat. Ez az információ szerepkör alapján elérhető az összes érintett munkatárs számára – valós időben. Ez a folyamat alapú technológia ami ráépül egy ERP platformra rendkívül vonzóvá teszi a Maconomyt.”

„A Maconomy ERP rendszer támogatja a folyamatainkat és így segíti elérni az üzleti céljainkat.”

„Lenyűgözött minket a Maconomy tanácsadók tudása az üzleti folyamatainkra vonatkozóan, és az ügyfeleik listája is, amelybe beletartozik a PriceWaterhouse- Coopers, a Deloitte, a KPMG és a Grant Thornton magáért beszél.”

„A Maconomy funkcionalitása és felhasználóbarát kialakítása egyedülálló, iletve a Maconomy sztenderd szoftvere állt egyértelműen a legközelebb a KPMG elvárásaihoz abban az értelemben, hogy teljes kontrollt biztosít az üzleti folyamataink felett.”

„A Maconomy nagyon nagy értéket jelent a svéd Grant Thorton számára, és rengeteget elmond az ERP rendszerről, hogy tíz évi együttműködés és a szervezetünkben végbemenő alapvető változások ellenére még mindig azt gondoljuk, hogy a legjobb megoldás számunkra.”

ERP rendszer kifejezetten a könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó cégek számára: garantált eredmények

BDO könyvvizsgáló és adótanácsadó hálózat: globális kihívások

Az elmúlt években a Maconomy vállalatirányítási rendszer világszerte számos könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó szervezetnél bizonyította be megbízhatóságát.

Az iparágat különösen szigorú minőségi elvárások jellemzik a pénzügyi folyamatokat illetően, aminek a Maconomy ERP rendszer minden tekintetben és a BDO összes régiójában megfelel.

Ennek köszönhető, hogy a BDO könyvvizsgáló és adótanácsadó cégcsoporttal való együttműködésünk mára már kiterjed a dél-afrikai leányvállalatukra és a Hong Kong-i irodájukra is.

RGL Forensics igazságügyi könyvvizsgáló: teljes integráció

Az RGL Forensics gazdasági bűncselekmények felderítésére szakosodott cég, speciális szolgáltatásokkal és ismeretekkel. A szervezet négy kontinensen van jelen 23 irodával. Korábban egyedi rendszerekkel igyekeztek megfelelni a helyi és az anyacég által támasztott elvárásoknak.

A menedzsment víziója egy olyan megoldás volt, amely egységes keretben képes kezelni az egyes könyvvizsgáló irodák és a központi irányítás összes igényét, illetve képes a számlázást is hatékonyan kezelni.

A fenti elvárásoknak a Maconomy vállalatirányítási rendszer könyvelő irodák, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák számára készült verziója messzemenőkig megfelelt.

A könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó cégek folyamatainak ismerete

Minden könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó szervezet tisztában van azzal, hogy a működését hatékony folyamatokra kell építenie.

Ez a tevékenységek tervezésére, a napi működésre és a jelentések, riportok készítésére is kiterjed.

A Maconomy vállalatirányítási rendszer fejlesztője, a Deltek Inc. a világ legnagyobb könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó cégeivel folytatott több évtizedes szoros együttműködése alapján az iparági legjobb gyakorlatokat beépítette az ERP rendszerbe.

Az elmúlt év munkáinak áttekintése és a releváns szempontok szerinti részletes elemzések elkészítése a könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó cégek fárasztó, aprólékos és időigényes feladata, hacsak nem rendelkeznek egy olyan megoldással, ami képes mindezt pár kattintással előállítani.

Előző időszak kiértékelése és a következő tervezése

A Maconomy ERP rendszer segítségével a múltbeli adatok áttekintésén túl a következő időszak tervezése is leegyszerűsödik, illetve a tervadatok is beépülnek a további folyamatokba.

Ügyfélszerzés és megtartás

A könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó vállalkozásoknak olyan vállalatirányítási rendszerre van szükségük, amelyek az ügyfelek megszerzése és megtartása érdekében hatékonyan támogatják az account menedzsmentet is.

Szolgáltatások végrehajtása

A back-office és front-office tevékenységek vállalatirányítási rendszerbe történő integrációja révén lehetővé válik, hogy a különböző adatokat csak egyszer kell rögzíteni.

Előrehaladás és hatékonyság nyomon követése

A munkatársak hatékonyságának nyomon követése a Maconomy ERP rendszerben rögzített idő- és költség adatok alapján lehetővé válik.

Jelentések, riportok, elemzések

Az üzleti kimutatások pedig a napi menedzsment és döntéshozatali tevékenységek alapját képezik.

A Maconomy ERP rendszer könyvelő cégek, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák számára készült verziója a sikeres könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó szervezetek iparág specifikus megoldása, amely az összes folyamatukat képes hatékonyan támogatni.

Az előző időszak kiértékelése

A könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó cégek számára a tervezés legegyszerűbb módja a múltba tekintés.

Ehhez az előző időszak teljesítéseinek, hatékonysági mutatóinak és kulcs eredmény mutatóinak elemzésére van szükség.

Az elemzés alapfeltételei az alábbiak:

  • alacsony hatékonyságú területek könnyű azonosíthatósága (pl.: ajánlati költségek és ügyfél kiszolgálás terén),
  • erőforrás-szükségletek előrejelzése a múltbeli tény adatok és a tervek alapján,
  • tevékenységek nyereségességének és az ügyfél eredmények kimutathatósága,
  • szolgáltatások teljes mértékű kezelhetősége, ügyfél, típus és egyéb kulcstényezők alapján,
  • kereszt-értékesítési lehetőségek és új ügyfél területek azonosítása.

A Maconomy vállalatirányítási rendszer könyvelő irodák számára készült verziójában az előző időszak kiértékelése könnyen megoldható.

Időszaki tevékenységek tervezése a könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó cégeknél

Év elején történik a következő időszak szolgáltatásainak tervezése ügyfelek vagy ügyfélcsoportok számára.

A sikeres munka feltétele, hogy egy adott ügyfél esetén a különböző szolgáltatások biztosításához szükséges összes erőforrást figyelembe vegyük.

Ez lehetővé teszi, hogy:

  • összképet kapjunk a teljes ügyfél tervről, a szolgáltatás típusonkénti nyereségességet is beleértve,
  • szolgáltatásonkénti teljesítési terv készítését, ami tartalmazza az erőforrás igényeket ügyfelenként és tevékenységenként,
  • azonosíthassuk a belső erőforrás igényeket és problémákat,
  • ügyfél, szolgáltatás típus, munkatárs alapú nyereségesség előrejelzést készítsünk,
  • erőforrás terveket készítsünk tapasztalat, képzettség és egyéb ismérvek alapján.

A Mconomy ERP rendszer hatékonyan támogatja az időszaki tevékenységek tervezését.

Új ügyfelek akvirálása és megtartása

A könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó szervezetek kiemelt feladatai közé tartozik a meglévő szolgáltatások fejlesztése, az új ügyfelek megszerezése és a meglevő ügyfelek megtartása.

Ehhez viszont  szükséges a meglévő jelenlegi ügyfelek és szolgáltatás típusok beható ismerete, amire alapozva biztosíthatóak az alábbiak:

  • kiválaszthatók a sikeres tervek, csökkenthetők a kapacitástervezési problémák,
  • azonosíthatók az alul- vagy felülteljesítések,
  • egységes átfogó képet kaphatunk az új és már meglévő üzletekről, valamint a lehetőségekről
  • közvetlenül elérhetjük a szolgáltatás portfólió áttekintését, az ügyfelenkénti nyereség, illetve szolgáltatások múltbeli és jövőbeli adataival együtt,
  • az új szolgáltatásokat a rendelkezésre álló erőforrások és a várható nyereség alapján tervezhetjük,
  • az információk összekapcsolódnak a marketing, értékesítés és akvizíciós folyamatokon keresztül.

A Maconomy ERP rendszer könyvelő cégek, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák számára készült integrált megoldása lehetővé teszi, hogy a felhasználók egy megoldásban kezeljék az ügyfeleikkel, szolgáltatásaikkal és pénzügyi adataikkal kapcsolatos információkat.

Szolgáltatások teljesítése a könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó szervezeteknél

Ha a tervezés lezárult, a figyelmünket a folyamatban levő munkák menedzselésére fordíthatjuk.

Ideális esetben a tevékenységek folyamatos költség- és időráfordításainak nyomon követése ügyfelenként történik.

Így biztosítható, hogy a tervekkel összhangban legyen a teljesítés, a ki nem számlázható időráfordítás és a költségek minimálisak legyenek, illetve a kiszámlázás és pénzügyi teljesítés a lehető leghamarabb megtörténjen.

A fentiek betartásával:

  • egységes folyamatban történik a szolgáltatások teljesítése és a bevételek realizálása,
  • a vezetés ellenőrizheti a tevékenységeket a végrehajtás előtt,
  • mérhető a nyereségesség és a hatékonyság a timesheettől a főkönyvi kivonatig,
  • lehetővé válik a cégközi és szolgáltatási ágak szerinti számlázás és belső elszámolás.

A szolgáltatások nyomon követése a Maconomy ERP rendszer könyvelő cégek, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák számára készült verziójának egyik fő erőssége.

Teljesítés és a hatékonyság nyomon követése

A könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó cégek számára fontos a szolgáltatások eredeti tervekhez viszonyított végrehajtásának nyomon követése is.

A vezetés feladata felismerni a rejtett problémákat, előrejelezni a jövőbeni szükségleteket és felismerni a hatékonyabbá tehető folyamatokat.

Néhány fontos nyomon követendő fogalom, ami a teljesítés és hatékonyság meghatározásához szükséges:

  • erőforrás áttekintés (ügyfelenként és szerződésenként),
  • szolgáltatás típusok áttekintése,
  • költségtervek és aktuális állapot,
  • ügyfelek szolgáltatásai,
  • WIP, költség, számlázás, stb. riportok egységes áttekintése.

A Maconomy ERP rendszer könyvelő cégek, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák számára kialakított verziója segítségével a szolgáltatások teljesítése és nyomon követésük hatékonyan végezhető.

Jelentések készítése a könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó cégeknél

A jelentésekre vonatkozó igények jelentősen szerepkörönként eltérnek.

A korábban szinte kizárólagos egyszerűbb riportok helyét többdimenziós elemzések veszik át, amik eltérnek az igénybe vevő elvárásai és feladatai szerint.

Az információk elérése történhet egyszerű áttekintő kimutatások (dashboard), vagy egyedi lekérdezések alapján.

A rendelkezésre álló adatokból kinyerhető információk jobb belső irányítást és magasabb minőségű szolgáltatást eredményeznek.

A hatékony jelentéskészítéshez az alábbiak szükségesek:

  • sztenderd iparági jelentések,
  • szerepkör alapú áttekintő kimutatások (dashboard),
  • részletes kimutatások,
  • Excel-be történő exportálás,
  • jelentések megosztása,
  • Microsoft SharePoint kapcsolat.

A Maconomy ERP rendszer több riport és jelentés készítő eszközzel is támogatja a könyvelő, könyvvizsgáló és adótanácsadó irodák elemzési igényeit.

No tags for this post.