Maconomy ERP Help Desk – Bejelentés kezelés, igény kezelés, hibajegy kezelés

Ismerje meg a Maconomy vállalatirányítási rendszerbe integrált bejelentés kezelő modult!

Maconomy vállalatirányítási rendszer bejelentés kezelés

A Maconomy ERP rendszer a professzionális szolgáltatócégek és a projektalapú szervezetek integrált vállalatirányítási megoldása. A legtöbb szolgáltatócég számára az ügyfeleik, megbízóik bejelentéseinek, igényeinek, hibajegyeinek kezelése kiemelt fontosságú feladat. Az ügyfelek bejelentései olyan tevékenységeket eredményeznek, amelyek kapcsán a ráfordítások és kiszámlázandó tételek nyomon követése a Maconomy vállalatirányítási rendszerben kezelhető.

A Maconomy vállalatirányítási rendszer sztenderd disztribúciója nem tartalmaz olyan komponenst, amely az ERP megoldás használata során előforduló bejelentések kezelésére alkalmas.

A Maconomy Help Desk integrált bejelentés kezelés modul segítségével az események, bejelentések, igények és hibák hatékonyan kezelhetők a Maconomy ERP rendszerben.

A TRL Hungary Kft. által kifejlesztett, a Maconomy vállalatirányítási rendszerrel teljes körűen együttműködő Maconomy Help Desk igénykezelő alkalmazás lehetővé teszi az ügyfél bejelentések és igények integrált kezelését.

A Maconomy Help Desk issue tracker elsődleges célja, hogy a Maconomy ERP rendszert használó szervezetek eseménykezelő tevékenységét támogassa az ügyfeleikkel folytatott kommunikáció során, a hatékony és nyomon követhető kiszolgálás érdekében.

A Maconomy ERP Help Desk igény kezelő modul alapját az OTRS webes keretrendszer képezi.

Maconomy vállalatirányítási rendszer Help Desk - Integrált bejelentés kezelés

A Maconomy ERP rendszer Help Desk igény kezelő modul főbb funkciói

A Maconomy ERP rendszert használó cégek a szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyfél visszajelzéseket (események, hibák, igények) telefonon, e-mailben, vagy a bejelentés kezelő modul online felületén fogadhatják.

A Maconomy Help Desk hibajegy kezelő az egyes bejelentésekkel kapcsolatos teljes folyamatot és az azokhoz tartozó kommunikáció nyilvántartását támogatja. Az integrált igény kezelő modul fontos jellemzője, hogy szorosan kapcsolódik a Maconomy ERP megoldáshoz.

A hibajegyekből a Maconomyban automatikusan munkaszám (projekt azonosító, job number) keletkezik, így a bejelentések és az elvégzett feladatok összevetése rendkívül egyszerű.

Emellett a hibajeggyel kapcsolatban folytatott összes kommunikáció a Maconomy vállalatirányítási rendszeren belül is megtekinthető, leegyszerűsítve a folyamat áttekintését és a későbbi egyeztetések során értékes alapadatokat biztosít.

A Maconomy Help Desk hibajegy kezelő használatával a teljesítés igazolások megfelelően alátámaszthatók és a vevő számlákkal kapcsolatos reklamációk száma is jelentős mértékben lecsökkenthető.

Töltse le a Maconomy bejelentés-kezelő modul brosúráját:

Maconomy Helpdesk - bejelentés kezelő modul
No tags for this post.